kalas..

Hejsan Svejsan!
Idag sov jag väldigt länge så nu är jag verkligen utvilad känns det som :) Nu ska snart jag, denise och Elin köra ut och handla presenter till Benjamin, Tina,stefan och en morsdagspresent till mamma. För idag blir det kalas för hela slanten hemma hos Peter där alla fyra ska bli firade :)

Vädret ser hyffsat ut fast det verkar blåsa ganska rejält, men solen e uppe i alla fall :))
nä nu ska töserna här hemma ta felix på en runda och jag ska gå och fixa till mig.

uppdaterar mer efter kalaset

pöski!


Kommentarer
Postat av: jayne

Hoppas du får en TREVLIG kväll nu. Vilket väder... ja först var det si sådär men på eftermiddagen var det ju hyfsat!!! Har suttit ute och njutit av solen..ahhh.

Kram

2010-05-29 @ 18:07:44
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0