Kontinitet= A och O???

Gokväll i stugorna!!!

Nu vill jag VERKLIGEN ha lite värme..jag är så trött på detta kalla väder och imorgon har jag bestämt mig för att ta vinterjackan på mig igen ***SNYYYYYYFT*** vill ju helst inte men jag orkar inte gå en hel dag till på jobb och frysa, för det är precis vad jag har gjort hela dagen idag OCH DET ÄR INTE KUL!!

Jag har fortfarande inte fått upp värmen i kroppen så just nu funderar jag starkt på att sätta mig i ett varmt härligt bad och bara njuta utav värmen! :))

NÄR SKA SOMMAREN KOMMA????

Känner mig även lite trött av allt som händer och sker på jobbet, ett nytt datasystem ska börja på Måndag och då ska vi få schema dag för dag, kommer bli lite jobbigt eftersom man då inte kan planera för sina vårdtagare,sen är det även snack om att en annan hemtjänstgrupp som har sin lokal i närheten av oss, att de ska ta över vissa av våra vårdtagare...inte kul med tanke på att man har fastnat för vissa av dessa Vt och helt plötsligt ska man då inte få gå till dom längre!

HUR VAR DET NU MED DET HÄR MED KONTINITET???
det snackas ju såååå mycket om att det är A och O ....Helt plötsligt försvinner den biten och de kära små tanterna och farbröderna blir bara mer och mer förvirrade av allt nytt som händer och sker och att det helt plötsligt kommer nya ansikten som ska ta hand om dom.

jaja..vi får väl se hur det ser ut på Måndag!!!

Nu ska jag hälla upp ett varmt bad, sen är det fåtölj,filt och Tv resten av kvällen!!

PÖSSKI PÅ ER!!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja.. idag fick jag ta på mig mössan igen.. har försökt att låta bli det men...idag var jag tvungen.



När ni nu ska få schema dag för dag... vet ni ändå när ni börjar och slutar?? Men ni ska alltså på morgonen få veta vem ni ska gå till??? Syftet med det är???? Tycker synd om Vårdtagarna som inte vet dag från dag vem som kommer till dem... usch.

Hopaps det blir bra ändå..på ngt sätt.

Kram

2010-05-06 @ 19:01:32
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0