Måndag 24 o 7 mån till julafton

Haj svajs bloggen!

Nu känns det skönt, jag är ledig imorgon och gissa då vem som ska försöka sova ut?
JOOOO
JAAAG SÅKLART!! ;))

men annars har jag ganska mycket som jag ska fixa med imorgon, ska ut o handla..här finns absolut INGENTING HEMMA och då menar jag bokstavligt talat INGENTING!!! inte ens kaffe..men det ska faktist Denise fixa hem till mig ikväll så jo jag får mitt morgonkaffe i alla fall *L*
Dagen idag har varit bra förutom att alla utom jag verkar vara extremt trötta *HIHI* men det är kanske bara jag som känner mig pigg i och med att jag är fri imorgon *S* och nu längtar jag bara till löningen den 27 så man kan shoppa lite sommarkläder, för jag är den FÖRSTA att sticka ut och handla den dagen ;))
skulle bara inte förvåna mig ifall jag då inte hittar något som jag fastnar för?? så är det ju ibland!

Känner så för att gå i klänning, kjol, shorts och linne och sandaler istället för som idag när jag fick plocka på mig Lisettes vinterjacka som hängde på jobb ( ja jag hade ju själv inte tagit med mig nån jacka imorsse) eftersom jag trodde att det skulle bli varmt i luften! men ja där bedrog jag mig! *grrrr*

Nehepp...nu ska jag ta och kolla lite tv, danny har lagt sig o denise e och handlar kaffe.

Ha en fortsatt skön kväll för det ska jag ha.

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0