Mitt i......

......MATLAGNINGEN!!



Men tänkte jag kunde hinna med ett snabbt inlägg medans jag väntar på att mina järpar steker.

Nycklarna till Danny har hittats, de låg i Denises jacka som jag ev trodde, så nu är det slut på letandet. SKÖNT!!
min svarta ulliga matta är avspolad och nu får den hänga där ute och torka för det droppar omkring den nu så det går inte att låta den torka inomhus, ska bli kul att se om det verkligen går att tvätta en sådan matta? jag hoppas verkligen det för annars blir det dyrt för mig, köpa nya mattor var och varannan månad Hmmm...inte så kul ju!

Dricker ett glas rött just nu, sådär gott...har smakat bättre men...men...

Nu väntar jag bara på Denise, saknar henne och jag saknar min kamera som hon har lånat, kan ju inte ta några foton utan den.

fortsätta med maten här nu...sallad.

pösski Nösski!


Kommentarer
Postat av: Georgina34Porter

I think that people have to know paper writing. At the term paper writing services this is easy to turn to <a href="http://writingscentre.com/writing-services.html">writing services</a> or custom writing of solid quality.

2012-07-22 @ 06:06:12
URL: http://www.writingscentre.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0