morsdag i förskott :)

Ja så blev det idag och det var inte mig emot ;)) jag älskar ju presenter!!
Lisette frågade när hon vaknade ifall hon skulle ge mig den idag eller på Söndag men hon visste inte riktigt om hon skulle vara hemma på söndag och eftersom jag inte tar det där med mors dag så allvarligt så var det lixom strunt samma, så ja jag sa såklart att jag kunde få den idag ;)


så här fint var den inpackad...

OCH DETTA LÅG INUTI



Ett vitt örngott med denna söta text..plus att där var en lila tofsboll i varje hörna..jättesött var det!!

Oxå låg det denna som jag tror jag kommer ha mycket nytta av i sommar! (:-)


en grillreceptbok..jätteglad blev jag och här ser ut att vara en massa spännande saker som man bara måste testa.

 

<3 tack gumman!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0