Ohh va härligt...

...att bada, för det är precis vad jag nyss har gjort! helt underbart var det och speciellt när man känner sig sådär lite svittig o dassig då e det så mycket extraskönt!!
Jag piffade till mitt bad lite med levande ljus och MASSOR av skum, ska man nu ändå bada så ska man ju göra det ORDENTLIGT,,,så att man verkligen tar sig tiden att njuta menar jag.


Här spolas det varmt vatten och ljusen är tända och skummet på plats

 

badskummet som jag snodde i Denises rum ;)) men schyyy...berätta inte för henne!!

 


e dom tillräckligt rena nu tro???


 



Och efter badet smorde jag in mig med denna goda lotion som jag fått av Lisette
passionfrukt och mango doft Mmmm...luktar ljuvligt!!

Tur att man har både ett badkar och en dusch så att man har att välja mellan!


Idag fuskade jag lite med middagen, jag köpte mix lasagne bara för att det skulle gå lite snabbare men den är helt ok den mixen tycker jag och snabbt går det ju att laga vilket jag oxå var ute efter.







Nu ska jag ta och hålla kväll och sätta mig och kolla in en serie som vi tydligen har på dvd *Tracys Hämnd* Tycker att jag känner igen namnet men kan inte riktigt komma ihåg om jag sett den eller inte?
kan ju vara värt ett prov åtminstone!!

Ha en fortsatt skön kväll alla solstrålar!


OVER AND OUT



Kommentarer
Postat av: jayne

mmm jag är ingen badmänniska...längre. Men kan sakna badkar...fast jag vet att när vi hade ett så kunde jag längta; tappa upp ett bad och verkligen längta. Sen satt jag där och ..jaha.. nu då?? Har liksom svårt att bara njuta och göra inget. Så nu är det bara dusch som gäller..och jag kan sakna. ha ha ha ha

Tracys hämnd... är inte det från 80 talet? Sidney Shelldon som skrivit den??? DÅ var den bra , minns jag .

Jag aktar min rumpa.. ha ha ha ha

2010-05-30 @ 21:57:13
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: annette

Jayne!



jag e heller ingen badkarsmänniska men som sagt ibland kan det vara skönt!

Jag hade sett tracys Hämnd men det är jättelängesen så den kan man kolla in igen och jo den e bra...har två skivor kvar att se nu! :)

2010-05-31 @ 07:47:46
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0