so nice!!



Ja det var verkligen skönt, har nyligen tagit mig ett hett,hett bad med massor av skum,helt underbart!!
och nu har jag smort in hela mig med en lotion som jag hittade i Denises rum så nu går jag omkring här hemma och luktar som en isglass gör en varm sommardag ;) en lotion av märket hello kitty! riktigt god sommardoft faktist! och nu när jag har skrivit klart här så ska jag ta felix på en liten promenad, lite synd att behöva gå ut nu när man har badat och satt på sig mysiskläderna men hunden måste ju ut och göra sina behov.
Jag är ensam hemma så det är ju bara jag som kan ta honom.
Lisette den stackarn fick hoppa in och jobba extra, Britt vår chef ringde innan idag och frågade om hon kunde ställa upp för hon hade ingen personal med insulindeligering, så ja Lisette hade svårt att säga nej trots att hon hade ganska ont i halsen själv.
Denise är och träffar en ny pojkvän...som jag inte träffat ännu men hon ska ta bussen klockan 9 från persborg för han bor visst däromkring, och jag påpekade bestämt att hon ska ha mobilen på hela tiden och svara när jag ringer och än har det funkat, jag ringde henne för en stund sen och hon svarade på en gång, man är ju ändå lite orolig när man inte vet vad det är för kille hon träffar.
Danny stack hem till Birgitta och Bengt och där stannar han till imorgon eller fredag morgon för de ska ut och fiska.
Så japp jag har det riktigt lugnt och skönt hemma och jag verkligen njuter!
fundilerar på om jag ska ta mig ett glas rött?
Mmm...kanske men först Felix lilla promenix

PÖSSKI PÖSSKI


Kommentarer
Postat av: jayne

mmm... min 95:a är på internetcafe med sina kompisar.. kommer hem imorgon vid 11.00.... Han har fått strikta order också om mobil och att INTE lämna stället mitt i natten...

De brukar gå emd sina storebrödrar och DERAS kompisar annars.. men nu så.. ansåg de att de var stora nog. Ibland har det då hänt att de gått för att äta mitt i natten.. HUUUUU

Han ringde hem innan för att berätta att polisen var hos dem (hemma hos kompisen som bor ngn gata bort i villa han med)... VA...sa jag???

Ja.. några grannar hade ringt för de hade sett ngn gå ner i deras källare några ggr.. och jo.. en narkoman hade letat sig dit sa polisen.. VAAAAAAA

HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

USCH... inte som på vår tid... :/

Kram på dej

2010-05-13 @ 00:04:00
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: GeraldineROSE27

We appreciate your time that is why we provide best academic writing services! Just visit <a href="http://www.TopWritingService.com/">Top Writing Service company</a> and get a term paper!

2012-08-17 @ 11:18:04
URL: http://www.topwritingservice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0