söndag morgon


Jahapp, så var det då dags att snart bege sig till jobb igen, Idag känner jag mig utvilad i alla fall ;)) det var jag inte igår när jag kom hem, kände redan i bilen på väg hem från jobb hur trött hela jag var så nästan med en gång jag kom hem la jag mig på soffan och slocknade ett par timmar.
När jag sen vaknade så var Danny borta hos någon granne och festade och jag bara *virrade på huvudet* för mig själv och sen satte jag på en film från lovefilm men den var bara sådär bra så det var nära att jag somnade igen (det gör jag alltid om inte filmen är bra)
Jaja..där satt jag och tiden den bara gick och jag kände inte för att göra NÅGONTING!
Vid niotiden dök lisette och Christoffer upp och då gick jag faktist och la mig, så ja det var en riktig sjusovardag för mig igår men som sagt...jag tror jag behövde det!

Nu ska jag in o borsta gaddar o sätta på mig skor för att sen köra iväg mot nydala för att jobba sista passet på helgen, sen när jag kommer hem får jag väl ta tag i det jag skulle ha ta tagit tag i igår :)
Idag blir det nog vackert väder? dimmigt som sören men då brukar det ju bli ganska hyfsat *L*

HA EN FIN SÖNDAG

PÖÖSKI!


Kommentarer
Postat av: DoreenLynch

You have to acknowledge that to buy the research essays from the distinguished <a href="http://www.primeessays.com">custom term paper</a> service is the best way to reach A+ and no other ways can be not comfortable.

2012-06-14 @ 20:23:08
URL: http://www.primeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0