SÖNDAGKVÄLL!!

Hu vilken lat dag det varit idag! Jag vaknade ganska sent och det är nästan värre när man vaknar sent för då blir hela dagen så himmla slö på nåt vis!
Jag hade planer igår på att åka ut och shoppa men det blev inget med det, japp då har man sparat dom pengarna!! :))
Vårrullarna som jag slängde in i ugnen trots att det egentligen inte var till för att göras där, dom gick ju att äta men jag har absolut smakat bättre!! :)) så ja nästa gång jag köper vårrullar ska jag se till så att de kan värmas i ugnen.


Mmm..liiiite färg fick dom ju och samtidigt vääääldigt Torra!!  men med lite mos o sås så funkade det bra!!

Nu ska jag strax sätta mig o kolla in lite vad som finns på burken, man hittar väl alltid nånting! kanske man rentav Zzzzz...där i fåtöljen till slut ;)

HA EN FORTSATT BRA SÖNDAGKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: jayne

Vårrullar ska väl friteras i olja....?? :)

2010-05-16 @ 19:47:58
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej Gumman det vet du väl att vårrullar ska frittas.Men nu måste jag tala om för dig att Nisse bjöd på en god middag i dag. Skinkfärs med stektlök o krossad stekt vitlök som blandas med färsen Lägg färsen i en ugnsform tryck ner svarta kärnfria oliver.Gratinera med tomater o pizza krydda o in i ugnen. MMMMMM VAD GOTT

Kram Mamma

2010-05-16 @ 20:12:06
Postat av: annette

mamma!!



det receptet vill jag ha!!!

2010-05-17 @ 17:27:50
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: annette

jayne!!



jo jag brukar fritera men oljan i grytan var slut så då tänkte jag att jag tar det i ugnen L

2010-05-17 @ 17:28:34
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0