TANKAR

Ajjj.....vad konstig jag känner mig i magen och ÄRLIGT talat så tror jag att jag har fel på mitt balanssinne...NEJ JAG ÄR INGEN HYPOKONDRIKER!!! :)) men de sista veckorna har jag känt mig alltmer yr och egendomligt yr i huvudet!....Idag på konsum när jag stod i kö så kände jag mig helt plötsligt *vimmelkantig* ja jag kunde knappt stå på båda benen typ....JÄTTELÄSKIGT!!! och jag ansträngde mig allt vad jag kunde för att behärska situationen. Hade bara i tanken att *fööööööööör fan låt mig komma fram***vet inte vad det berodde på men jag mådde verkligen dåligt där i  kön.....jaja..till slut kom jag fram och allt släppte!!
VAD SJUTTON ÄR DET??  ibland blir jag rädd för mig själv eftersom jag har dessa känslor mer och mer för var dag? känns som om gången under mig typ *gungar* man får svårt att hålla balansen?
Mina barn har sagt åt mig att jag har ett märke i huvudet ...typ ett födelsemärke?? kan det vara det? att det trycker på hjärnan o man blir yr?? ja jag vet inte? jag vet bara att det är något som händer i mitt huvud! TYP yrheten då, mer eller mindre var dag o den senaste tiden har det varit ganska ofta.
Idag blev jag verkligen rädd när jag kände på detta viset, som om jag skulle lägga mig ner och bara vara konstig . helt enklelt!! SVÅRT ATT FÖRKLARA KÄNSLAN!

Kan det vara nervöst? kan det vara ärftligt? kan det vara en del utav mig? VAD SJUTTON ÄR DET SOM HÄNDER? VARFÖR KÄNNER JAG SÅ KONSTIGT?
TÄNK OM DET ÄR CANCER?  TÄNK OM JAG KOMMER DÖ? INNAN MINA BARN?

Jag får ångest bara jag tänker på det!

vaaaa tusan....jag vill inte dö NUUUUUUUUUUU...JAG VILL UPPLEVa KÄRLEKEN, JAG VILL KUNNA NJUTA AV SOMMAR,VÅR,VINTER OCH HÖST, JAG VILL UPPLEVA BARNBARN, MINA BARN NÄR DE BLIR VUXNA, jAG vägrar helt enkelt att ge upp just nu! JAG VILL VA EN DEL I ALLA ERAT LIV!

PUSS


Kommentarer
Postat av: M.E

Hej du!



Jag ar nastan 43...och har liknande symptom. Dessutom problem med acid reflux tror jag. Pa allt annat stressar jag en hel del....oroar mig precis som du ...sakert cancer. Men sedan fick jag hora att det ar sakert pre menopause symptoms. Vad tror du om det? Kan det vara mojligt?

Hoppas du mar battre!

Love,

M.E

2010-05-19 @ 21:04:48
Postat av: annette

till M.E



jaddu? jag vet ju inte vad pre menopause är för något men nog ska jag kolla på internet alltid!! Jobbigt att ha de där känslorna i alla fall när man tror man ska typ svimma av yrheten, Idag mår jag bra men idag är jag oxå ledig och hemma! kanske kan det bero på stress eller oro av nåt slag. Har oxå märkt att jag blir konstig i hjärnan/kroppen när jag dricker kaffe! kanske koffein man e allergisk mot? Hmmm...och kaffe som e så gott på morgonen!! L

2010-05-20 @ 16:24:46
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har gått in i väggen tror jag,

2010-05-20 @ 21:27:42
Postat av: annette

Hmm...gått i väggen?? njaaee...då orkar man väl absolut ingenting??? men jag orkar med saker och ting, bara det att det ibland gungar lite väl mycket! :)) men tack för omtanken!

2010-05-21 @ 17:37:22
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: WENDYWilkins

Lots of people in the world remember that the essay writing service can supply them with the <a href="http://www.supremeessays.com/essays-written.html">essays written</a>. Hence, this is easy to <a href="http://www.supremeessays.com/buy-custom-essay-papers.html">buy custom essay papers</a>.

2012-02-23 @ 15:02:45
URL: http://www.supremeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0