friday night...




Tjingeling!
blev inte uthämtat något gottigt paket idag heller, jodå jag hade lappen med mig o allt och planerna var att jag skulle köra inom konsum när jag slutade jobb, men vad händer under tiden jag körde hem???
Myyyy good!! oljelampan började lysa, ja alltså bara som hastigast men jag blev ju LIVRÄDD!!! Tänkte typ bara HEM....HEM...HEM...och jag min nötta har typ ALDRIG I HELA MITT LIV FYLLT PÅ OLJA SJÄLV!!! så jag såg lixom bara KATASTROF framför mig om jag hade vart tvungen att stanna bilen!!!
Som Denise säger: vi är födda brunetter men är som blondiner *hihi*
jaja...motorn min krachade inte i alla fall så förmodligen var det väl bara som den ville varna att oljan började ta slut! Nu är det dock påfyllt med olja efter mycket tjat om hjälp utav D, han har typ bara sin verkstad i sitt huvud!
Nu ska jag hålla kväll, blir inte så sent för mig ikväll eftersom jag ska upp o jobba imorgon!

håll tummarna att jag får ut mitt paket imorgon och puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jayne

hi hi hi hi

Jag fick hämtat mitt paket...finfina skor MEN för stora. Har försökt med sulor men..nej..går inte. In och kolla...slut i min strlk..provade igen emd sulor.. men får inse.. nepp.

:( Hoppas du har bättre TUR:

2010-11-05 @ 20:15:27
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej Nettis

Sån osis med oljan Men Nisse har ju visat dig. Måste sen bara säga dig att denna goda Afrikana Falukorv Eller vad den hette. Men den lagade Nisse till o bjöd på Ulla o Hugo i dag. Han kom hem från sjukhuset i dag har blitt OP i handen Så Ulla har varit här sen i går Fredag Kul att prova dina recept

Pösski Mamma

2010-11-06 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0