NIce!!



så skönt att jobbehelgen är över och redan nu börjar man längta efter nästa helg när man är Ledig! :)
Denna helgen har det inte blivit så mycket bloggande eller annan dataaktivitet för min del, jag har helt enkelt inte orkat sätta mig framför skärmen när jag kommit hem från jobb, Igår blev det typ bara tv för hela slanten medans resten av familjen var ganska pigga, Idag känner jag mig lite piggare men det är väl för att helgen är slut typ? och man ser fram emot nästa helg när man är ledig! Ja tänk så olika vi människor tänker egentligen!!!
JObbar man helger så längtar man egentligen bara tills den förbaskade helgen är över!!! Jobbar man inga helger så vill man såklart att helgen ska vara så läääänge som möjligt!! ...så kommer jag känna nästa fredag när jag går hem från jobb...*shit...låt helgen gå så sakta som möjligt*
I fredags innan denna helgen, var mina tankar....**fyyy fasiken...låt helgen gå fort** :))

och jodå jag klagar inte!!! Helgen har trots allt gått ganska fort och eftersom vi är det där perfekta arbetslaget så funkar allting perfekt! :) förutom att en sjukade sig idag på morgonen och vi fick inte in någon vikarie...men vi kämpade oss igenom dagen trots allt med lite pusslande hit och dit och naturligtvis mer stress. Men ändå inte den där jobbiga stressen eftersom alla kom överens!

Nu ska man bara gå igenom en vecka till innan man är ledig igen, men jag tror att nästa helg kommer att gå skitsnabbt eftersom Denise fyller år och man har en massa att stå i, ska baka och planera vad man ska bjussa på och så, Även Lisette fyller ju år men hon fyller inte jämt så då kommer det bara bli nåt litet för henne.

Jag hoppas att ni alla där ute har haft en skön Söndag? 

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0