VITT..VITT..VITT..

Så var då snart lediga dagen slut och jag ska strax gå och sätta mig i fẗöljen och kolla lite Tv..men min lediga Tisdag har varit hur bra som helst, sov ända till klockan 10 så jag hade nästan ont i ryggen av att ha sovit såååå länge, men skönt ibland att verkligen få lov att sova på morgonen, det bästa av allt var att mobilen den ringde för att väcka men jag bara tog upp den för att stänga av den igen och somna vidare :) *WONDERFULT*
köket här hemma börjar bli väldigt hemtrevligt och jag njuter av att sitta i mitt kök, speciellt nu på kvällen när man har tänt upp lite lampor och stearinljus,samtidigt som det luktar ljuvligt från ugnen där jag just nu har en fetaostgratäng. :) (recept på den kommer senare)
Som sagt!! idag fick jag med mig lite saker hem och det är det5 som gör att allt känns så mysigt och fint...



Innan idag, två fina vita löpare, vita blommor på bordet, och vita blockljus
( och så här ser det ut på kvällen)



MYSIGT VA!!! men *något* säger mig att jag borde ha vita lampor istället för rosa?

Så här blev mina tavlor i sina ramar:




I JUST LOVE IT!!


OK...Nu ska jag sköta middagen i ugnen här men jag önskar alla en fortsatt fin Tisdagkväll

PÖSSKI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0