xxxL

Ja idag har jag varit i nya möbelvaruhuset här i malmö


och MY GOOD!!! Va mycket folk där var och väldigt rörigt att gå där inne tyckte jag, men kanske berodde det på allt folk att det blev lite extra snurrigt? Jag ska i alla fall dit fler gånger men det får bli om ett par månader när det har lugnat ner sig, det var lite anorlunda än Ikea måste jag säga, här har dom precis ALLT!!!! i alla de smaker tror jag? billigare saker och dyrare och exklusivare saker, jag såg många saker som jag allt skulle vilja ha, och jag önskade mig nån sak i JUlklapp av Denise :)
Jag köpte mig trådgardiner till köket i alla fall, det var som de hade på anons för 39 spänn, annars kostade dom 179 och det hade jag ju ALDRIG GETT för en gardin?!!! Nu kunde jag istället köpa 4 paket till köket här hemma och dom har nu nyligen kommit på plats och det blev jättefint!


sen handlade jag som vanligt lite ljus ;)

Min trappa har även den fått sig lite nytt stuk idag :) NU börjar det verkligen likna något och jag är såå stolt över mitt *trappprojekt* och inte nog med det!!! idag kom ett paket till mig som jag ska hämta ut imorgon och det är saker som jag verkligen är spänd på att få se, men som sagt....DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT....
Imorgon efter jobb= SVIIIICCHH IN PÅ KONSUM O HÄMTA UT!!! :)

Fler sådana här dagar tack!!! Har varit så mysigt tillsammans med Denise!!


***LOVE***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0