ärligt talat!!!

Alltså jag har fått en bild idag som stannat kvar på min näthinna och som jag inte alls kan begripa och framförallt inte släppa taget om!!! Kanske håller jag på att bli galen eller nåt? men hmm...känner mig faktist fullt normal som jag brukar göra, såå nej jag är helt övertygad med mig själv att jag såg vad jag såg även om det verkar lite konstigt!!
Just nu tror jag på allvar att här finns någon här hemma som typ spökar??
Imorse när jag stod och plockade in disk i maskinen och vände mig snabbt om så såg jag ett par barbenta ben i trappan och benen var på väg upp, Hmmmm...denise var i skolan och jag hade inte hört att LIsette hade stigit upp,tyckte oxå att det var konstigt att hon inte hade sagt gomorron till mig när hon nu var här nere, DET GÖR HON ALLTID ANNARS! jag gick fram till trappan och kollade upp mot LIsettes dörr...den var stängd!!!
har heller inte hört att dörren öppnats och sen stängts igen?? GIck ialla fall upp till LIsette och där låg hon lugnt och sov, kunde inte låta bli att väcka henne och fråga om hon nyligen varit där nere, men nej hon var helt nyvaknad och hade inte varit uppe ännu????
Jag fattar absolut ingenting, jag kan väl ändå inte ha sett fel på ett par människoben och på typ Felix ben???
JU mer säker jag är destu mer osäker blir jag på mig själv att jag bara har inbillat mig? men varför i hela friden skulle jag behöva inbilla mig att jag såg ett par ben o fötter som var på väg uppför trappan för?
FInns ju säkert en förklaring, men just nu kan jag lixom inte hitta någon rimlig förklaring och det stör mig något fruktansvärt!!!
Även Denise och hennes FRedrik vågade ju inte vara här hemma en kväll för då hade de hört bankande från vårt sovrum och vi var inte ens hemma vid det tillfället.
Liiiiite konstigt är det allt!!

Brrrrr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0