det går framåt

Phuuu...nu är jag helt slut i planeten!! Har hunnit med en hel del här hemma idag men mesta av min tid har självfallet gått till trappan! Och jag har kommit en god bit på väg...men GUD vad många moment där egentigen är i en trappa som man inte ens tänker på när man väl har bestämt sig för att måla :) Jag är inte ens halvklar och ändå har jag i princip hållt på nästan hela dagen med något uppehåll ibland förstås eftersom jag samtidigt höll på att tvätta.
Sen var jag ju tvungen att ta en ducsh och tvätta håret, sen var det5 ju middagen som skulle lagas så japp...det har gått i 190 knop hela dagen! Så nu tillåter jag mig själv att helt enkelt *skita i allt* tills imorgon ;)
Såklart så vill man ju bli klar så fort som möjligt så jag kommer måla lite varje kväll efter jobbet och sen har jag ju även helgen på mig eftersom jag är ledig då.
TVå dagar kvar att jobba, men det känns nästan som en hel evighet...kan det inte vara Lördag redan imorgon? jag känner mig trött på jobb just nu och det känns som man redan behöver ha semester igen?

Idag har Lisette vart på Ullared med sin svärmor Carina och jag hoppas att hon har hittat många bra och fina saker, ska bli jättekul att se imorgon när hon kommer hem.

Nä fyy nu e jag trött, men så här långt har jag i alla fall kommit med min trappa hitintills



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det ser bra ut. Men snälla du MÅLA inte kistan du får ju Mormors syskrin sen o det är såmma mönster och den fick hon av Morfar 1948 så jag var bara 3 år då Nåmn o datum står på locket när du lyfter upp det Kram Mamma PS Jag har fått pengarnaDS

2010-10-28 @ 11:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0