Gomiddag

Vaknade ganska sent idag och vaknade lite i panik eftersom jag inte trodde Denise hade kommit iväg till skolan, men hon har varit duktig och själv klarat stiga upp utan min hjälp. Asade mig upp i alla fall och tog på mig mjuukisbyxor o T-shirt och gick ut med Felle, herregud så fina färger det är på träden just nu, riktigt murriga höstfärger och träden har börjat tappa sina blad rejält för där låg massor av blad på cyckelbanan.
Jag kom att tänka på en lite *komisk* grej och det är det att igår när jag var på coop extra och handlade min lövbiff så blev jag så fruktansvärt sugen på ägg och löksill att ha till frukost idag på morgonen, så ja jag köpte ju mig en burk löksill......Hmmmm....ändå kom Jeppe hem med en massa sill igår och den ville jag inte ens veta av!! hahaha..som det kan bli!! Att jag blir sugen på sill just den dagen som jeppe kommer hem med massor.
Nu blev det dock ingen sillfrukost ändå för jag hade inga ägg hemma *SUCK* men man kan ju ta lite sill och ägg ikväll oxå, för sugen på det är jag fortfarande!

Idag är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på att bara vara hemma och plocka undan lite, sen bara ta hand om mig själv genom att sätta mig i ett varmt bad och njuta, sen smörja in sig i en god lotion, sätta på sig sköna kläder och bara gå o mysa och bara VARA!
japp jag tror det lutar åt det hållet!!


återkommer med lövbiffs receptet senare, måste bara testas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0