kan man kalla det tur?

Så skönt!! jag blev inte skjuten idag när jag körde till jobb och inte när jag körde hem heller, men gissa om jag var lite orolig imorse när jag satte mig i bilen för att köra, det är ju alltid så ödsligt med bilar på LÖrdagmorgnar och ännu mer på söndagmorgnarna, känns ibland som man kör bil helt ensam i hela stan. Jag är glad att jag slipper ge mig ut imorgonbitti på egen hand.
Min arbetskollega kände sig tydligen oxå orolig och hennes man hade fått följa henne till jobb. Ja många som är  jätteoroliga just nu och jag undrar vad man kommer att få läsa om härnäst?

Jaja, gårdagens pokerafton var trevlig och jag var med ända tills mot slutet, jag hade jättetur från början men sen gick det utför ;))  men jag kommer nog vara med fler gånger, bättre det än att bara sitta och titta.
Christoffer hade gjort två supergoda smörgåstårtor och eftersom vi bara var 8 st hemma så blev där ju jättemycket över så jag tog med mig tårta att bjussa arbetskollegerna på, och det uppskattades.





en med lax och räkor och en med rostbiff! *SMARRIGT*


Dukat för poker och innan folket har kommit.



Nu ska jag fixa lite kaksak här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0