ömt huvud

Hejsan svejsan!
Har just nu suttit och druckit kaffe som jag inte har druckit på flera dagar,Hmmm...kanske därför jag är lite tung i huvudet? för mitt huvud har varit ömt ända sen igår eftermiddags..får se nu om det hjälper med kaffe i kroppen?? :))
Känner mig liite bättre idag men som jag sa fortfarande tung i huvudet och ingen kraft i kroppen så oavsett kommer jag stanna hemma även imorgon för att sen jobba till helgen.
IGår blev det ingenting gjort här hemma, låg på soffan näst intill hela dagen och slötittade på tv, inte ens middag gjorde jag utan var och en fick ta och äta vad dom själv ville.
Idag ska jag dock laga en lätt middag, nån form av fisk med god sås *NYTT RECEPT* sen har jag två mer eller mindre ruttna bananer här hemma som jag funderar på att göra en sockerkaka på? men jag får se om jag orkar. bara synd att slänga när man vet att man kan göra något gott utav dom.
Nu ska jag vila mig en stund i alla fall och se om ömma huvudet blir bättre!

kramis bananis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0