ordning och reda...

På bloggen!!!
ja nu har jag suttit och gått igenom mina recept och lagt in dom på olika kategorier på förstasidan, innan kunde man ju inte hitta sig vare sig det ena eller det andra receptet som jag lagt in och många gånger har jag velat testa samma maträtt igen som jag vet att jag någon gång har lagt till, men sen har man inte orkat leta igenom månad för månad. Nu är det lite mer struktur på alla mina maträtter, men jag är inte helt klar ännu! ska ha fler kategorier och inte alla rätter har kommit med ännu. MEN DET KOMMER MED TIDEN!
Idag har det varit en sån där skön avslappande dag, har inte haft många knop i kroppen utan mest bara tagit det som det har fallit in, blev heller inget varmt bad men däremot en varm ducsh och där stod jag nog säkert 40 minuter :)) sååå skönt när man är lite frusen!!
Nä nu ska jag fixa lite att äta här hemma, det blir rester idag, har både lövbiffsgryta och tacotårta kvar så det får duga även idag.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0