sååå förkylder!!

Hemkommen från jobb och jag sitter och snörvlar och har mig, är glad att jag klarade jobbedagen nästan fullt ut men när klockan var 20 över två orkade jag inte mer, då stack jag hem och som jag känner nu så kommer jag stanna hemma imorgon helt, det är mest jobbigt när ögonen rinner som de började göra idag på eftermiddagen, känner även att jag har feber i kroppen så det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig på soffan och där somnade jag nog innan jag hunnit lägga huvudet på plats, kändes lite bättre när jag sen vaknade men nu har det börjat igen...täppt i näsa och ögonen börjar rinna och känner mig allmänt påverkad av min förkylning!
Just nu försöker jag på mig att göra en lasagne och det är på mix så inga konstigheter ju men ändå lite jobbigt när man inte känner sig i form!

***PROOOOSSSIIIT***

dags att fortsätta här!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0