sista oktober

Herregud så snabbt månaderna går, redan 1 November imorgon och helgen den har bara rusat iväg och jag har inte hunnit med allt som skulle göras i helgen, trappan har det inte blivit så mycket med som jag hade planerat men får fortsätta nu i veckan istället när man kommit hem från jobb.
Igår var jag på Ikea och handlade lite till hemmet, bla ducshdraperi, en hylla till köket, lite ljus och annat, riktigt kul att gå där och titta på alla fina saker, man blir nästan sjuk av att gå där o kolla, och man blir hela tiden inspirerad till nya saker. JÄttemycket folk var där dock så i mellan åt var det jobbigt att ta sig fram.
Idag har jag varit på kalas hos Lill som fyllde 55, hon bjussa på hembakta frallor och pasta/skinksallad..smakade gott eftersom jag glömt bort att äta frukost imorse, nästa gång det är kalas blir det här hemma, för då är det Lisette som fyller 22 och två dagar efteråt är det Denise som fyller 15 så måste redan nu planera vad man ska bjussa på :))
Tacosnäckor och sallad kanske? eller kanske smörgåstårta? jaja..det är ju en hel månad till dess, så jag hinner nog komma på nåt!
Igår snackade jag lite med Mr X och det är alltid lika roligt, man blir på gott humör när man pratar med honom, händer inte så ofta men man lever på det ganska länge efteråt.

Nu är det Söndagkväll och man har ställt om klockorna till vintertid och man märker ju mest av det på kvällarna, det var ju mörkt redan klockan 5, så japp nu kommer den där mörka eländiga perioden, mörkt på morgonen när man sticker till jobb och mörkt en timme efter att man kommit hem från jobb *suck*
Nu ska jag sätta mig o kolla lite på dumburken.

ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0