styvfar 65 år

Så jag sägger grattis NIsse på din dag idag!!!
VI var ju och grattade NIsse igår efter att jag slutat jobb, VI hade lagt ihopa till honom och nu ska han köpa sig en speciell kaffemaskin som går att brygga kaffe på bara några sekunder.
Han bjussade på sockerkaka rulltårta och egenbakad tårta



smarrig var den!

Brossan Peter hade oxå köpt en rolig plojsak till honom och det blev skratt när han packade upp denna snygga sexiga T-shirt



en snoppe doppe på *hihi*
såg sååå roligt ut!!



Tänk om man hade gått och typ handlat med en sån T-shirt  hahaha...kan riktigt se mig alla fina damer som hade vänt sig om och skakat på huvudet ;))



haha..här ser det ju ut som om han sitter och typ *leker med sig själv*

den affären måste jag bara kolla in där peter har köpt denna, men kommer inte ihåg vad han sa den hette, men den ska ligga uppe vid möllan i alla fall :)) där kan man nog hitta många roliga plojsaker till JULEN tex!!

HOPPAS DU HAFT EN BRA DAG IDAG NISSE!!!

Kommentarer
Postat av: lill

hahaha skitbra korten blev affären heter taboo

tårtan som du bjöd på jobb ser ju god ut det receptet kniper jag

kramen lill

2010-10-11 @ 20:37:54
Postat av: lill

hahaha skitbra korten blev affären heter taboo

tårtan som du bjöd på jobb ser ju god ut det receptet kniper jag

kramen lill

2010-10-11 @ 20:38:32
Postat av: Nisse

Hej Nettan varför avslöjade du mig vad jag har i mina KALLINGAR Nu har jag fått plocka ner RING KLOCKAN på dörren O Mossan e förbannad För det var ju en massa godingar som ville komma in HA HA HA

2010-10-11 @ 20:45:46
Postat av: annette

hahahaha...det var ju din FÖDELSEDAG Nisse...klart du skulle ha det bra just den dagen ;))

2010-10-12 @ 07:10:28
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0