tee time!

Är fortfarande helt genomförkyld och har säkerligen feber oxå


och jag kommer stanna hemma ända tills jag är i form denna gången, annars har jag alltid en förmåga att gå tidigare än man egentligen mår bra utav, och då blir man bara sjuk snabbt igen.
Det blev inget med min favoritserie igår *suck* jo jag började kolla men så i reklamen blundade jag till och somnade såklart, Ibland kan jag störa mig något grymt på den där reklamen..så tjatigt mellan varven och ja det är stor risk att man slumrar till just då!
Nu ska jag ta och koka mig en kopp varm te, jag har även ont i halsen så får hoppas att det lindrar lite.

Kommentarer
Postat av: Petra

Krya på dig! kram

2010-10-06 @ 17:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0