krig

tjolavippen på er!
allt bra???
ja tack..här e det bara finemang, nu har man ju snart fixat denna jobbeveckan oxå ;)) har bara Lördag kvar att jobba denna veckan, imorgon e jag ledig och på söndag har jag tagit sem eftersom vi ska på barndop, Grannens son Frederik ska döpas inne i köpenhamn så det blir upp tidigt på söndag morgon ändå och på Lördag får man väl planera kläder o annat som man ska ha på sig, så att det bara är till att stiga upp och trippa rätt in i ducshen och sen klä sig med dom framdukade kläderna :) Känns så skönt att veta att man är ledig imorgon ialla fall, och då inte bara för jobbets skull utan nu är det mycket ORO i luften för min del utav ALLA skjutningarna som varit i och omkring Nydala det senaste dygnet, varje gång jag kör till jobb eller hem från jobb så har man tanken där *TÄNK OM MAN FÅR ETT SKOTT I PANNAN*  typ...och jag försöker hålla koll i buskarna som man kör förbi men det är heller inte bra, har ju märkt att jag mer tittar på'buskar än tittar på själva trafiken jag kör i. Har tappat koncentrationen på min bilkörning helt enkelt och ibland kan jag känna mig ganska vilsen i trafiken eftersom jag har sån koll på buskarna istället!
Jag vet inte vad det är för en galning/galningar vi har att göra med men jag tror att händer det inget snart, att han/dom blir tagna så tror jag att detta kan utvecklas till världens krig mellan vita och färgade?!! Man har ju läst att det mest handlar om att färgade människor har blivit beskjutna och snart tror jag nog att dom samlar sig och tar upp en strid helt enkelt! Ja jag känner mig orolig för Malmö i alla fall och det är MYCKET OBEHAGLIGT att jobba i sådan närhet där skjutningar varit inblandade nu på korta dagar.
Tacka vet jag förr i världen, när man var ung och vacker!! ( ja i alla fall ung ) då brukade jag och kompisar cyckla hem mitt i natten efter att man varit på discotek, man var aldrig rädd faktist! MEN DÅ VAR HELLER INTE MALMÖ SÅ STORT PÅ INVANDRARE!
Jag kallar mig inte rasist men visst måste det väl ändå gå till en punkt där man säger *STOPP OCH BELÄGG* nu är det fasiken slut med vänligheten härifrån LILLA sverige!
SVERIGE?????? om några år heter VI inte sverige längre heller,,,JAG ÄR ÖVERTYGAD OM DET!
*Sverige är ju ett typiskt svenskt namn* eller hur!!
om några år är sverige glömt och det kommer existera i skolorna som ett historiskt namn förr eller senare.
Jag är kanske dum? jag vet inte? men mina tankar är ganska ljupa just nu och jag bara fasar för ett tredje världskrig! NÅgon börjar alltid inleda....sen blir det större och större!

undrar vem som har en changs?
sverige eller invandrarna?

GISSA VAD JAG TROR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0