FLICKAN FRÅN OVAN

Goder afton i stugorna!!
Vilken bra dag det har varit idag och jag är JÄTTENÖJD med mina SNYGGA LÅÅÅÅÅNGA NAGLAR :)) men det känns jättekonstigt, jag har ju ALDRIG i hela mitt liv haft långa naglar så just nu går jag lixom bara och tittar på dom och blir lika faccinerad varenda gång...*ojjjjj....är den där läckra handen MIN???* känns lite som att de ska brytas så fort man rör vid något!! men Lisette sa att så kommer det inte att ske men det är ovanan som gör att det känns så! Jag kan nog inte jobba imorgon känns det som --hehe....får gå med händerna ovanför huvudet och låta mina kolleger sköta allt,  där man måste ha nävarna med ;))

Det var spännande att fixa naglarna idag...och jag blev placerad framför en kines-kille som skötte om mina händer helt galant! så jo jag är NÖJD!!! men jag saknar att ha nåt att *bita* i *L*

SÅ HÄR SER DE UT:



JAPP...exakt så som jag ville att de skulle bli!!! GISSA om jag känner mig *kvinnlig*??

jag är så STOLT!!! och det är verkligen en skön känsla att ha snygga välformade naglar! :)) så detta kommer jag helt klart fortsätta att bygga upp!

 

Efter nagelpåbyggnaden så åkte vi till svärsons jobb och då hade han fixat SUPERGODA RÄKSMÖRGÅSAR TILL OSS....herrejessus vad räkor där var på!!! TACK CHRISTOFFER!! DU E BARA SÅ UNDERBAR!!! :))



Sååå sjukt fina och välfyllda smörgåsar som jag,Lisette och Denise ska sitta och smaska i oss nu snart framför en bra film som jag fått hem idag från www.lovefilm.se 
Lisette har tydligen sett den innan men hon kunde se den igen sa hon eftersom den är så bra

FLICKAN FRÅN OVAN:




Mina tankar är fortfarande hela tiden hos dig farmor!!! LOVE YOU!!!

Kommentarer
Postat av: Jayne

Det är en bra film!!!!



VILKA fina naglar!!!! WOW..var gjorde du det, kostnad???? Kanonbra och jag förstår att du är stolt över dem.

2010-09-01 @ 21:40:43
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Petra

Säger samma som Jayne, Bra film och jättefina naglar.. har också allt haft en dröm om att ha såna.

var är de gjorda? Vilket material är de av? Kostnad?

2010-09-02 @ 07:22:01
Postat av: annette

Petra...det är av akryl har jag för mig det hette, på Triangeln och det kostade 450 kronor.

jo jag är jätteglad över dom och kan inte låta bli att titta på dom hela tiden hehe faktist värt pengarna!

2010-09-02 @ 09:02:33
URL: http://loppingvin.blogg.see
Postat av: lill

va snygga naglarna blev klär dej

2010-09-02 @ 21:01:16
Postat av: annette

Tack Lill...e själv ganska stolt över dom :)

2010-09-03 @ 10:47:33
URL: http://loppingvin.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0