lite heminredningssaker

Nu har några av sakerna jag handlade kommit på plats och det blev himmla fint :) jag är helnöjd!





Och så här blev det!


Jag gillar fjärilen skarpt och ångrar lite att jag inte köpte en till som var lite större, men man kan kanske hitta den någonannanstans? Det är ju dom små detaljerna som gör *det* :))

Just nu håller Denise och Fredrik på att fixa middag här hemma, hon ville *promt* laga middag idag och det är klart att dom får göra det, bara de plockar undan efter sig allteftersom de fixar och donar :) själv kan det ju vara ganska skönt att slippa tänka på det där med matlagning.


Kommentarer
Postat av: lisette

det blev jättefint. du ska inte ångra dig att du inte tog den större också för den gjorde sig v'äldigt fin ensam där på väggen :)

2011-04-04 @ 23:32:12
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0