saknaden är stor idag

idag saknar jag verkligen en kamera!!! MÅSTE bara handla en snart och tänkte köpa idag men jag var rädd att jag inte skulle hinna med det? men visst hade jag hunnit, med facit i hand!
ska nämligen snart till skolan på koncert och vem ska inte sjunga där om DENISE!!! satan vad jag skulle vilja ta foto då ju!!! jag stör mig något grymt på att min kamera gått sönder just nu!!! Men jag kan bara hoppas på att där ev är fler föräldrar som man känner som lyckligtvis har kameran med sig så man kan ta och fixa sig ett par kopior!
Annars har dagen varit helt ok, ganska blåsigt och kallt i vinden men man ska inte klaga, solen har i alla fall varit framme det mestadels,,,vi får väl se hur vädret blir nu till valborg? (brukar ju alltid regna och blåsa) och det är ju även min lediga helg....Hrrrmmmm.....är det då min vanliga tur så kommer det storma och regna om vartannat! *SUCK*  men jaja...nu ska jag inte ta ut de negativa vibbarna i förskott ;) man blir bara så deprimerad då! Vi får helt enkelet ta en dag i taget. (Just nu är det ju HELT UNDERBART) så kanske....kanske kan man ha liiiiite tur i helgen i alla fall???
Nä nu ska jag gå och fixa till mig och tvätta fötterna som har varit instängda i ett par skor heeeela långa dagen och som luktade PECKA nu när jag tog av skor o strumpor....Öhhhh...att mina små fossingar kan lukta sååå illa!!!

af wiedersien!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0