pengaplaner!

Så var Fredagen kommen och likaså min långledighet Mmmmm...vad jag ska njuta av denna ledighet! och det ska börjas redan ikväll med god mat, och en liten Denise som just nu står och skalar potatis ;)
skönt att få lite hjälp i köket! Hon ska även få fixa till salladen, men så länge hon tycker det är kul så är det väl helt ok...jag tvingar ju lixom henne inte!! eller...Hrmmmm....kanske liiiiite då! ;)
N
åja...hon gillar situationen och då är det helt ok kan jag tycka!
Imorgon ska jag nog ut och köpa mig den där efterlängtade kameran, ska även köpa stolar till utebordet och en vaxduk till bordet! JA MAN LÄR BLI FATTIG PÅ EN GÅNG!!! verkar det som!! *hihi*
men det är ju saker som behövs!
Om det blir något majbålsfirande här hemma imorgon vet jag inte ännu? Vi får helt enkelt se imorgon!
Denise åker ev hem till Lisette imorgon och stannar över där och då är det lixom inte lika roligt att gå på majbål längre, om inte man har sällskap av något av sina  barn!
Nu är det full rulle här hemma i köket för Denise har även påbörjat salladen, så jag får nog ta och hjälpa henne en aning :)
Ikväll blir det grillad kycklingfile, potatisgratäng och sallad
GOTT..GOTT..GOTT

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0