en bitchig katt



Ja jag tror att min lilla fröken smula kan vara ganska bitchig av sig för tillfället? Hmmm...vill ju inte tro att det är så förstås men saken är den att hon har ju levt här hemma i 4 år utan ett enda minsta lilla problem med andra katter och inom loppet av 2 månader så har hon varit i slagsmål 2 gånger!!!
Idag när jag stod och fixade köttfärspaj så bara hörde jag ett kattvrål (likt slagsmål mellan två katter) och givetvis for jag ut genom grinden för att kolla....MYCKET RIKTIGT!!! där ser jag fröken smula och en annan röd grannkatt som springer och jagar varandra och skriker omvartannat!
HERREGUD INTE NU IGEN!

Jag fick gåshud på hela kroppen och började skaka av rädsla av att min lilla skatt var skadad så jag tog genast Felle och gick ut för att leta efter henne....kallade o kallade o KALLADE!! Ingen smula dök upp och jag kände mig helt uppslukad av jorden och kunde inte tänka klart!
TILL SLUT..EFTER EN HEL EVIGHET kom hon sakta fram och jag tog tag i henne för att kolla så hon inte var skadad..Phuuuu....hon såg hel ut!!
jag bar in henne och skällde på henne samtidigt och förklarade för henne att ***NU FÅR DU BANNEMIG UTEGÅNGSFÖRBUD*** Sen la jag henne på dynorna i uterummet och där betteede hon sig som en djädra prinsessa!!! Grrrr....


Hon tittade på mig precis som om det var jag sonm var dum och inte tvärtom och sen la hon sig bara ner och började tvätta sig utan att bry sig om MIN ORO!!!




JÄKLA KATT
Att hon bara har mage att låtsas som om ingenting har hänt trots att jag sprungit runt och letat efter henne med Felix!!

vet inte vad jag ska göra åt min bithiga smula? hon borde ju ha lärt sig utav läxan hon fick sen sist hon fick stryk!!

NU KOMMER MAN JU VARA OROLIG VARJE GÅNG MAN SLÄPPER UT HENNE!!

Och givetvis är det synd om Felle oxå eftersom han ser sin kompis få stryk eller hör henne när hon skriker av skräck.



I LOVE MY ANIMALS LIKE THEY ARE MY CHILDREN!

Kommentarer
Postat av: m3lind4

aw så himla söta :D

2011-08-09 @ 14:38:16
URL: http://m3lind4.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0