Fyndtips

Vad tror ni att jag har fått ge för alla dessa varor?




Allt detta + en stor paket tvättmedel+ en rumsfrächare som inte är med på bild!!

JA GISSA!! Ni kan ALDRIG GISSA!!!

Ska jag berätta??? Hihihi...

jooo ENDAST 100 SPÄNN FÖR ALLA DESSA SAKER!!

Det var min mamma som ringde och sa att affären vid dom skulle stänga och han sålde ut alla kvarvarande saker för 5 kronor stycket, först var jag inte pigg på att ge mig iväg eftersom jag hade tvättat håret och det var blött...men sen tänkte jag.....Ahhhh......en sån changs kan man ju bara inte missa, jag visste ju inte vad dom hade att erbjuda? så jag satte mig i bilen och körde dit och mamma o jag gick in och bara plockade.
Jag ångrar lite att jag inte tog mer men samtidigt känner man sig dum av att gå där och bara plocka på sig ;) som en liten GAM typ!!  Men å andra sidan så kommer han väl bara till att slänga det överblivna efteråt??

jaja...jag tackar min mamma för tipset i alla fall för detta hade säkert kostat mig mellan 4-500 spänn i normala fall. :))

Kommentarer
Postat av: jayne

OJ!!!!!!!

Ja du.... GAM... eller tant... ha ha ha ha

Men jag hade nog känt samma sak..eller... :)

2011-08-27 @ 10:21:38
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0