zoombie!!

Ja idag har man vrkligen gått som en zoombie på jobbet, det enda man har haft i tankarna är söta lilla prinsessebarnet Wilma, kan bara inte sluta tänka på henne och att man ska få uppleva såååå många glädjestunder i livet med henne, tänk att få se henne ofta..ofta...ofta..ja jag har t om bett dom att dom ska blogga lite om henne så att man kan få följa henne i vardagen :) se alla små framsteg som man annars kan missa.

FÖRLÅT LISETTE (men jag måste bara få låna din bild) såååå djäkla bra på henne!


en RIKTIGT BRA BILD som *faster Lisette* tog ;))

JAG BARA ÄLSKAR DIG REDAN LILLA WILMA!!! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du Farmor den bilden var jätte bra. Så jag snodde den oxå

2011-08-31 @ 08:41:02
Postat av: lisette

haha. massa kärlek till wilma :D så himla fin är hon. älskar hennes näsa haha

2011-08-31 @ 23:55:21
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0