analsäcksinflammation

Ja det var det som gjorde att smulan slickade sig i rumpan mycket, hon hade vad man kallar analsäcksinflammation och det kan drabba både hundar och katter men mest vanligt på hundar.
Vetrinären tryckte ut varet eller vad det nu var för nåt och det luktade vedervärdigt!!! Så nu är det bara till att hoppas att hon blir bättre, ögonhinnorna ska jag däremot hålla koll på för fortsätter hon ha dom framme så tyder det på att hon har en infektion i kroppen och jag ska även hålla koll på hennes *vanliga jag* fortsätter hon vara slö och ledsen så får jag kontakta dom igen.
Nu vet man i alla fall det där med slickeriet och det är värt varenda krona, 800 spänn gick det på idag.
Nu ska jag bara vara hemma en kort stund sen är det dags att åka på utvecklingssamtal, därefter tror jag att jag kör ut och letar efter nån julklapp :)) *ett steg närmare med andra ord* ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0