Dom e klara :)

Mina revben är klara och jag hoppas att dom smakar lika gott som dom ser ut att vara :)
Blev lite rädd ett tag eftersom benen bara trillade isär från köttet? Menar det är ju benen man håller i när man käkar revben.? Jaja dom ser äckligt goda ut i alla fall :))

Oxå då mr D,s Jansson som består utav både sillhjärnor och sillögon :( ja för han tog hela sillerna och malde ner dom i matberedaren!!! Gissa vem som INTE kommer äta utav den janssonen?! f-n den kommer ju bara smaka lik!!
Nä nu ska jag gå o kela med smulan i soffan en stund innan det är dags att krypa till korset. Inte ens min data har jag fått ha ifred idag GRRR...irriterad till Max! :(((

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0