Förbjud Måndagar!

javisst hör man dom orden ganska ofta?!  Jag tycker ändå att Måndagar kan vara ganska mysiga :0)
Ja ialla fall om det är en Måndag som idag...steg upp och väckte tösen och satt uppe med henne en stund och sen när klockan var sju kände jag i ögona att dom ville gå och nanna en stund igen :)) så sagt och gjort så gick denna kvinna och la sig under täcket igen och det var helt UNDERBART att få somna om igen!
Nu är jag uppe och springer omkring och letar kläder...VAD SKA JAG HA PÅ MIG IKVÄLL??

Ikväll blir det då julbord och bowling på Big Bowl med jobb.
ska bli jättekul och jag gillar verkligen att spela bowling, dock är det ganska länge sen sist!
Hmmm....tror jag ska föreslå detta till tjejgänget..varför inte ta en lördag med en-två timmars bowling,käka gott och bara sitta och snacka och ha roligt! JO DET SKA JAG BANNEMIG FÖRESLÅ!! :)

jag ska hem till Lisette innan, hon ska få lov att hjälpa mig att platta mitt hår..och sen kommer där dit ett par andra från jobb så det blir säkert trevligt.

Ha en fin Måndag alla folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0