gott slut och gott nytt



Nu är det inte många timmar kvar utav 2011!!
ett år som har varit fyllt av glädje och skratt men även med ledsamheter och tårar.
ett år som aldrig någonsin kommer tillbaka och ett år som man bara kan se tillbaka på med både för och nackdelar.

Ett nytt år gör inträde och man vet inte alls vad det nya året kommer att innebära för en?
Blir det bättre eller blir det sämre än året som varit?
Det kan ju hända såå fruktansvärt mycket under ett år som man egentligen inte tänker på förrän man är i situationen i fråga.

Några Nyårslöften då?

Näääee..jag tror inte mycket på nyårslöften så det där överlämnar jag till dom som tror på det :)
Däremot har jag bestämt mig för att år 2012 ska jag försöka lyssna lite mer på mitt hjärta!!
Mitt hjärta säger ibland si , men så kommer min hjärna och säger så..och oftast så är det då hjärnan som har fått bestämma, fastän hjärtat säger emot!
Om jag bara kunde försöka backa min hjärna lite och låta mitt hjärta ta större plats så kommer det bli mycket bättre!
helt enkelt så måste jag *börja tro på mig själv lite mer*  *vill jag så kan jag och allt löser sig till det bästa*

så det där får helt enkelt bli mitt *NYÅRSLÖFTE* isåfall ;)
att jag ska lyssna mer på mitt hjärta!

Vad händer då här hemma ikväll då?

nä inget märkvärdigt alls...ska bara ta det lugnt och givetvis laga lite god mat, ( vad får ni se senare )
sen får kvällen bli vad den blir!

NU ÖNSKAR JAG ER ALLA ETT GOTT SLUT PÅ 2011 OCH EN GOD BÖRJAN PÅ 2012



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0