kaka

baka,baka kaka....vem vill kaka smaka?

hahaha

ja tro det eller ej men jag håller faktist på att baka lussekanelbullar ;))
och när ser man mig baka?
Hmmmm.....NÄSTAN ALDRG!
Men nån gång kanske man får smak på det oxå?
Tyvärr blev det inte idag eftersom jag höll på att skrika högt innan de åkte in i ugnen

FYYYY FABIAN FÖR ATT STÅ DÄR OCH KNÅDA OCH KLÄMMA OCH HA SIG!!

kladdigt blir det ju oxå utav allt jädra mjöl man måste använda!...fingrarna klibbar sig fast i smeten o man e nära på att ta fram saxen för att klippa bort sina klibbiga fingrar!
Nä tacka vet jag att laga mat! ;))

Nåja
recept kommer så småningom.


Kommentarer
Postat av: jayne

OJ..låter spännande...recept?

2011-12-04 @ 20:17:55
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0