My sweet little feet

Fy Sören vad jag e öm i mina små fossingar, ja för dom e faktist ganska små :) storlek 37-38. Men det har varit en skön dag. Kom hemifrån ca klockan 10 och var inte hemma förrän klockan slog närmare 4,men det var ju ett underbart väder att promenixa i ;) hög luft,vindstilla och det där mysigt kalla om kinderna.
Jag hoppade av vid triangeln och bytte en klapp där som jag köpte fel igår, sen promenerade jag ända till stortorget och sen tillbaka igen, där mellan stannade jag såklart i massor av affärer för att kolla runt och jaa.,,,jag tror faktist att jag är mer eller mindre klar med klapparna nu :-) känns sååå fruktansvärt skönt! Och det bästa av allt, jag har verkligen lagt ner min själ på att få mina barn att få julklappar som jag tror att de kan vilja ha!! Men dyrrt har denna julen varit och därför är jag så tacksam över att få fira hemma hos dottra min ;))
Ikväll blir det sängen tidigt är helt slut i kroppen så jag säger gonatt o sleep well.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0