OROLIGT!

Jag har knappt kunnat jobba idag, har bara gått och tänkt på smulan hela dagen för även imorsse så mådde hon dåligt, gick i alla fall ut och hant inte komma in igen innan jag gick till bussen, så jag smsade Denise ett antal gånger och bad henne höra av sig när smulan kommit in igen och berätta hur det verkade vara med henne!
Jag berättade som det var på jobb och eftersom jag har ett par komptimmar så passade jag på att sluta lite tidigare för att åka hem och kolla till henne.
Jag ringde även djursjukhuset men dom hade inga tider, så om jag ville fick jag isåfall komma in med henne akut!! men det kostar ju skjortan att komma in på jourtid akut..så nix...jag bestämde mig för att avvakta lite till..läste lite på datan att man kunde ge henne en halv tsk messmör i maten för att ev få igång magen, vet ju inte ens ifall  det är förstoppning hon har..vet bara att hon slickar sig i rumpan ovanligt mycket och att hon samtidigt verkar vara väldigt sum och konstig.
Men *ta i trä* nu under kvällen har hon faktist verkat liiiiite piggare och jag hoppas verkligen att det vänder nu och jag blir så glad när man ser att hon är sitt *GAMLA JAG* igen ;)) men än ska jag inte hoppa över bron efter vatten?  eller hur det nu är man säger? för man vill se henne pigg ett par dagar innan man kan vara säker.
Jag har ju heller inte sett ifall hon har kissat eller bajjat eftersom hon nästan aldrig går på lådan och det är ju det som känns lite eländigt att inte *veta* hur hon har skött magen.

MEN..MEN...VI HOPPAS PÅ ÄNDRING NU VA!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0