SJUK.....jag?

GRATTIS ANNETTE!!

Det första hjärteprovet är gjort och jag klarade det med nöd och näppe och ändå har inte klockan slagit 12
TJOHOOO!!

Mr D ville bada tunna med mig!!!!

herregud nä!

jag ska f-n upp o jobba imorgon och är absolut inte på sådant humör och dessutom har jag ALDRIG gillat att bada tunna på vintern!

****men herregud....BJUD PÅ DIG SJÄLV**** fick jag höra!

mitt hjärta sa- ***nä va fan ska jag bada tunna för när jag inte känner för det och vaddå bjuda på mig själv?????....ALLA JÄVLA GÅNGER JAG SITTER HÄR HEMMA SJÄLV DÅ?***** bjuder han på sig själv då?

Min hjärna sa:

va fan annette...nu e han ledsen och vill bara umgås...ställ nu upp så du slipper det där tjafset som det annars blir.

ha...
jag lyssnade på mitt hjärta och jag skiter totalt i hans kommentarer efteråt.

han kan först och främst lära sig att UMGÅS med mig istället för med sina grannar!

och just nu precis fick jag höra att jag är *sjuk*

Det handlar om att han *nästan* tvingar mig att bada tunna genom att säga en massa elaka saker som att jag är *sjuk* som aldrig kan ställa upp på något? men VARFÖR? ska jag ställa upp på något som jag verkligen inte känner för?
Det är fan han som är sjuk som inte ser helheten i det hela!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0