sketväder!

Blääää vilket sketväder det är hela tiden, alltid ska det blåsa och regna men mest av allt så är jag trött på blåsten!
Det hade varit så skönt om det hade varit helt vindstilla och såklart ännu mer skönt om det inte hade regnat...Hoppas bara att helgens väder blir bättre, man blir så djäkla frusen av att springa ut och in till Vt en hel lördag och söndag när det är sådär blött och ruskigt! :(

Gårdagens Bowling var jättetrevligt och ett mycket fint julbord fick vi ta del av :) Jag åt väl inte så enormt mycket som man oftast gör utan jag blev sådär lagom mätt..inte den där äckliga *proppmättkänslan* som man kan ha ibland när man tar upp lite för mycket och tyvärr så glömde jag fotografera!!! *suck för det*

efter julbordet spelade vi en timmes bowling och det var jättekul och på min bana var det jag, A-C, Britt och Mona :)
faktist så vannt jag över dom, men jag trodde ju att vi skulle spela Nydala mot Eriksfält? jaja.roligt var det i alla fall men herregud en timme går så snabbt när man har roligt..nästa gång jag åker dit så ska det vara minst två timmars bowling och jag hoppas att det ev..blir med tjejerna då, jag ska komma med förslaget i alla fall.

Smulan beteede sig lite konstigt när jag kom hem, slickade sig i rumpan hela tiden och hon var helt blöt där bak som hon hade slickat sig? Inte kom hon när jag öppnade kylen heller som dom alltid gör när jag kommer hem, för att få sig varsen liten gobit därifrån.
Undrar vad som har hänt? kanske har hon blivit våldtagen eller nåt? Har ju faktist läst att vissa hankatter inte bryr sig om ifall honan vill eller ej utan dom helt enkelt våldför sig på honan i sådana lägen!
Mmm...kan ju vara så? jag får väl hålla ett öga på henne under kvällen här så att det inte är nåt annat konstigt!

Ikväll blir det lite plockmat här hemma..lite blandad kompott :))


Kommentarer
Postat av: lisette

hahaha våldtagen? hahahahhahah



kanske ska kolla så det inte är mask i rumpan kanske?

2011-12-13 @ 20:37:00
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: jayne

Tjejerna...är jag en av dem ?? :)



Bowling låter kul... kan vi ta familjebowling... där rännorna är nere så att säga.. ha ha ha



Kram på dej

2011-12-14 @ 07:09:05
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0