svärdotter 20 år

BuHuuu..va trött jag har varit idag på jobb, kändes riktigt mycket att man jobbat hela helgen och två dagar till innan man nu är ledig imorgon, vilket ska bli underbart skönt trots att jag har full rulle på shemat även imorgon, MÅSTE BARA ut och fixa de sista klapparna vilket inte är lätt alls! men imorgon har jag bestämt mig för att verkligen bli klar med mina inköp..så att man sen kan lägga det på hyllan ;))
Sen är det bara mat som jag ska köpa och det måste jag prata med Lisette om eftersom det är hon som bestämmer vad var och en ska köpa...vi ska ju dela på allt så att hon slipper ha allt i sina egna händer!
Imorgon ska jag ändå försöka sova ut i alla fall till 8...sen är det upp och ducsha och fixa till sig o sen bege sig iväg till stan..tänkte jag skulle hoppa av vid triangeln eftersom jag måste byta en sak som jag köpte igår, sen kommer jag promenixa upp mot gustav...ev kanske jag tar mig en tur till Entre oxå? vi får se hur långt jag hinner imorgon.
Gissa om jag längtar till julafton då man bara kan sätta sig ner och koppla av och kolla in deras miner på allt de öppnar som jag köpt till dom...och dom skulle bara veta vilket H-e jag haft med alla dessa julklappar! ;))
Den roligaste att handla till är såklart lilla Wilma...men hon är ju oxå liten och bekymrar sig inte för rätt eller fel saker..hennes tankar är man lixom inte orolig för, hon blir säkert nöjd med sina saker som jag köpt till henne :)

Idag blev det ett litet besök i Landskrona eftersom Beccy fyller 20 år idag, hennes mamma och styvfar var oxå där hemma och det var ju trevligt att få träffa dom :)
Wilma var helt otroligt söt och jeppe plockade fram dörrgungan där hon fick sitta och hoppa en stund..smilade med hela ansiktet  gjorde hon ;))
Ska bli kul på julafton när man får rå om henne hela dagen och kvällen.

Nu ska jag sätta mig en stund och kolla tv..sen blir det nog bingen ganska tidigt idag.
känner mig trött

*GÄÄÄÄÄSP*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0