Idag känns det verkligt..

Att jag så småningom kommer att bli Farmor...*smack**smack**smack* ja jag har lixom gått och smakat på namnet hela dagen eller ända sen jag var inne i en liten klädesbutik på Nydalatorget där jag jobbar..har ju varit där inne massor av gånger innan, men idag var det lite annorlunda :) Mina ögon sökte sig till babysakerna och jag hittade världens sötaste små babyskor/sockar och jag kunde bara inte låta bli att köpa dom!! Sååå jättepyttesmå och gulliga var dom, och dom fanns då i rosa,blått,limegrönt och gult och jag bestämde mig för de limegröna...det kan ju både flickor och pojkar ha. Där fanns jättesöta strumpor oxå som jag var på väg att köpa men dom var mer till flickor eftersom där var lite volang på. Jag kommer helt klart att smyga mig in där fler gånger och kolla men vill nog vänta tills  dom där tre månaderna har gått åtminstone! Det verkligen kliar i mina fingar av att få köpa en massa gulliga babysaker!


Visst e dom väl helt Underbara? :))


Kommentarer
Postat av: Jayne

oj oj oj oj....så sööööta.. Skulle man kunna ha bara för att ha liksom!!! Jättesöta!!!

2011-01-18 @ 07:41:09
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0