måste ta tillfället i akt!

Så var då snart denna avslappande helg slut, tyckte inte det var så länge sen det var Fredag och man riktigt såg fram emot av att vara ledig hela helgen,, Och Mmm...nu är ju helgen snart slut och strax dags att stiga upp för att gå och jobba igen :)
Helgen har verkligen gått i lugnets tecken och jag har inte gjort så många nyttiga saker precis, har mest bara slappat, sovit länge på morgnarna, stigit upp och bara gått omkring och *bara varit* Inte många järn i elden här inte!! :)) men visst är det skönt att bara ta det lugnt ibland utan att ha en massa framför sig som man har bokat och som man då bara MÅSTE göra! Visst känner man att man borde ha gjort såååå mycket!!! men varför ska man alltid ha det där tvånget på sig av att göra såååå mycket när man är ledig? Istället för att bara ta sina lediga dagar till att koppla av och känna sig sådär lite lagom lat! ;)
Mr D har börjat måla i storarummet nu och det kommer bli så mycket ljusare än vad det var innan, Jeppe var och hämtade soffan i Fredags så nu måste jag ha koll på en ny soffa, vet inte riktigt vad jag vill ha för någon men jag vet precis hur jag vill ha det möblerat åtminstone. Har kollat lite på blocket och där såg jag idag två tv-bänkar som jag jättegärna skulle vilja köpa, så jag verkligen hoppas att Mr D kan få tummarna loss imorgon för att köra och titta på dom, precis den stilen som jag vill ha och ett sådant tillfälle dyker ju inte upp alltför ofta.
Ska ringa och tjata på honom imorgon hela dagen så att han till slut tröttnar på mig och känner sig tvingad att åka och kolla *L* Ja vad ska man göra annars? Jag kommer att reta ihjäl mig annars om vi inte ens kör och kollar på dom!
Nu ska jag ta och ge smulan lite kokt torsk, hon kräker fortfarande ibland och kräker hon en gång till så kommer jag ringa djursjukhuset och fråga vad det kan vara frågan om? man blir orolig för henne.



HA EN FORTSATT SKÖN SÖNDAG!!

Kommentarer
Postat av: Jayne

Usch lilla Smulan... hoppas hon kryar på sig!!!

Hur blev det med tv bänkarna?? Varför ska du ha två??? Var ska du ha dem? :)

2011-01-24 @ 21:15:01
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0