Räkor e bara MMMMM....

GISSA VAD *DENNA KVINNA SUKTAT EFTER IDAG*



Mmmmm....Jo DETTA!!




Jaaa alltså inte skalen då, men köttet innanför skalet..myyyy good så mumsigt det var att pilla lite räkor idag!!
Blev bara såååå sugen när jag såg att dom hade räkor på konsum för 19:90 för 500 gram,,,Hmmm....ingen aning om det är billigt eller inte, men skit samma när man verkligen blir sådär supersugen som jag råkade bli just idag, så nu har jag nyss käkat ett halv dussin räkor känns det som...DOCK UTAN BAJS-STRÄNGEN! den kan jag bara inte klara av att äta, utan den måste jag helt enkelt pilla bort på varenda en räka!
Jättegott var det och det var inte bara jag som tyckte det *L* Även smulan gillade det *SKARPT* ja hon har ju käkat räkor innan, men inte som idag!!! Hon var HELT BESATT AV DOM!!!?? och JAMADE STORT för att hon ville ha mer o Mer o MeR och sen ännu MEEERR!!!!! till slut var jag bara tvungen att skälla lite på henne för att hon skulle *LUGNA* ner sig!!! men visst kunde jag ta henne i TASS idag!! hehe...

Har nyss nu kommit in med sista tvätten från tvättstugan och nu ska jag ta och krypa ner under lakanet, kommer en lång dag även imorgon....storarummet börjar bli klart på målningen och imorgon ska jag ringa ang tv-bänken som jag sett på blocket, blev inte mycket med det idag så jag hoppas verkligen att den/dom är kvar tills imorgon :) spelar ingen roll ifall jag bara får hem den ena men jag tror att det hade vart snyggt att ha två stycken.
Vi får se imorgon hur det blir...kanske dom inte ens finns kvar?
Återkommer med besked.

SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0