tvättkorgen får duga!

Godermorgon!
Idag känner jag mig ganska utvilad, men är det konstigt egentligen?? hihi...slappade ju precis hela dagen igår...slummrade och vaknade upp i omgångar under hela tiden jag låg på soffan och slötittade på Tv, jag är ju sån..att är där inget intressant att se, så brukar mina ögonlock bli så tunga..så tunga!! men sen emellanåt var där något att kolla på och då klarar man ju att vara vaken..Inte ens middag lagade jag igår, visst kollade jag i kylen och funderade på vad jag skulle hitta på för något men som sagt INGEN INSPIRATION fanns i min kropp och hjärna igår :)) så det blev helt enkelt gyrostallrik till mig och pizza till Denise och Fredrik! Mr D var inte hemma, han var med grannarna hela dagen igår och kom inte hem förrän halv 5 imorsse och de hade varit på byakrogen och ätit..visst ringde dom även mig och frågade om jag ville följa med..men nix..det var INGET som jag kände för igår så jag tackade vänligt men bestämt nej ..och jag vet inte om Linda blev lite sur men ärligt talat bryr jag mig inte, för känner man inte för det så varför ska man tvinga sig själv för alla andras skull??
Nu sitter jag här med en go kopp kaffe och ska strax gå och fixa till mig, ska ju vara hemma vid farmors lgh vid 12 tiden, undrar om även Peter och Stefan kommer dit? dom är tillsagda i alla fall!
jag skulle egentligen fixa två bananlådor, men så kom jag på att jag kan ta den ena tvättkorgen med mig och lite tidningspapper att slå in ev.a saker i , kan väl gå lika bra att packa i en tvättkorg? JADDÅ!!
Återkommer senare med vad jag har fått med mig hem...kanske inte ens blir något som jag vill ha med mig? man vet aldrig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0