har ingen kontroll

Phuu..Vilken dag!! ja inte fär att den har varit så jobbig med vt och så, utan det är nog mer det att man känner att man är TRÄTT hela tiden, har ALDRIG kännt mig så här Trätt innan...kan det bero på Vintern? Jag vet inte alls? Idag har jag även kännt mig väldigt yr i mellan åt, eller rättare sagt ganska många gånger, som när jag stod på Konsum fär att handla till min tant...Yyyyjjjjj....jag var tvungen att hålla i mig ett tag fär det bara gungade under fätterna tyckte jag och det känndes som om jag skulle kunna tappa besinningen att stå rätt upp närsomhelst! Jätteobehaglig känsla måste jag säga! Kanske har jag något fel på balanssinnet? eller så får jag kanske gå och kolla upp mitt blodtryck!
Kan ju oxå vara stress i samband med oro? ja herregud; jag är ingen doktor men man kan ju alltid gissa sig till vad det är många gånger! eller?
Idag ringde Lisette mig och berättade att smulan hade kräkt igen!!! Hmmm....det är ju en av sakerna som gär att jag är orolig just nu, lika jobbigt när hon kräker som det var när barnen var små och kräkte...dom kan lixom inte säga något och det kan ju inte smulan heller. Man måste bara hålla koll på ansiktsuttryck, humär och andra saker och det kan vara ganska jobbigt på ett djur.
Imorgon är det dock Fredag och jag är ledig i helgen, men det är lixom inte kul hemma heller!!! storarummet är tämt på mäbler så man får ju typ sitta i käket hela tiden...men som tur var så har vi satt tv:n i käket och det är ju ganska mysigt måste jag säga!! ;)) Tror nog jag ska fortsätta ha en liten käkstv,efter att storarummet är kart!
Sen har jag såååå många planer på mitt storarum att man lixom till slut inte orkar tänka...alla tankar går bara runt...runt...runt!!!  Herregud!!! vet ju inte ens om jag vill behålla huset!! har ju haft planer på att flytta fär länge sen!!! , Men å andra sidan..det skadar ju inte att man målar om ändå fär ju frächare det är när man väl säljer...destu bättre är det ju!
Min bil idag bettedde sig oxå VÄLDIGT KONSTIGT!!??? menar det var ju inte direkt halt när jag kärde hem från jobb, men ändå när jag var nästan på hemma så tyckte jag att bilen gick väldigt konstigt...precis som om den svängde som den ville? Jag vet inte? kanske var det halt? men jag kärde på en raksträcka..det var väldigt läskigt! så kvittar om det är torra vägar imorgon, jag vågar inte kära den färren mr D har testat att kära den. Tänk om hjulet hoppar av mitt i allt i hopa? kanske därfr den vinglade...eller återigen!!!! KAN DET VARA MITT BALANSSINNE SOM SPÄKAR?

Nä nu e jag jätteträtt!! och jag ska bara vänta hem Denise, sen blir det *BEDTIME* fär mig!

sov gott people!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0