en MacBook??

Jobbefredagen är slut och nu har man bara tre dagar kvar tills man är ledig nästa gång, Hoppas att helgen går jättesnabbt!! Och nu börjar storarummet bli klart så nu vill jag lixom bara ut och handla möbler :) Får ta mig en liten extra funderare på det där med att ha vit soffa?? Hmmm....Iofs kan man ta av sofftyget för att tvätta, men ÄNDÅ!! vet inte om det är så jättesmart med vita soffor när man har både hund och katt som dessutom är ute. Sen var det någon på jobb idag som ju var väldigt smart...hihi...hon menade på att det inte var lämpligt att ha ljus soffa nu när man ska bli farmor och allt *hehe* Tjaaa...för tänk när man passar den lilla sparveln, man kan ju inte ha ögon i nacken hela tiden, tänk om sparveln äter lite chocklad när den kommer upp i den åldern, och han/hon sen springer in och ska titta på tecknat och börjar klättra i soffan med chockladiga fingrar!!! INGEN VACKER SYN!!! ;)) och allt kan ju lixom hända på ett ögonblick när dom är i en viss ålder! Sen kan man ju inte bara rätta sig efter sådana saker heller, jag tror att det hade blivit sjukt snyggt och soffan var otroligt skön att sitta i...en riktig sån där Tv-soffa typ! myspys soffa!
Men som sagt, jag har ett par dagar kvar på mig att fundera och hittar jag inget annat som faller mig i smaken så blir det dom två ektorpsofforna och dessutom dom vita! Och då får det bära eller brista men jag kommer nog bli som en hök över alla som går in och sätter sig i min nya soffa *L*
***STOPP OCH BELÄGG....JAG MÅSTE KOLLA DINA BYXOR FÖRST SÅ ATT DOM ÄR RENA NOG ATT SITTA DÄR***;)) japp så kan det nog bli!
Lite otur är det allt här hemma ändå, Datan som jag och de andra använder har gått sönder i sladden så nu har vi ingen data heller!!! Använder just nu Lisettes men det kan jag ju inte göra för evigt, hon flyttar ju på Tisdag! Men idag efter jobb var jag inne en sväng på El-giganten och kollade runt lite på datorer, och jag är sjukt sugen på att köpa en MacBook som Lisettes men dom är ganska dyra...7800 såg jag en på och då var det ändå 2000 spänn rabatt!
Jag är ju inte född miljonär men nog e jag sugen på den, så vi får se...ibland e jag ju väldigt impulsiv och handlar först och tänker sen, samtidigt som jag ibland kan vara väldigt snål och eftertänksam...det bryr helt och hållet på vad det är man ska handla för nåt?
Nu ska jag ta en runda med Felix här, han hoppar och studsar här framför mig så jag tror nog att han behöver komma ut och slå en liten drill!

Trevlig Fredag önskar jag alla


Kommentarer
Postat av: Jayne

hm.. Vi har Ektorp i beiget...något jag ville ha när barnen var små.. men ja.. väntade. Köpte dem för 6 år sedan, när vi flyttade till huset. De går bra att tvätta... men som sagt... det känns av när syster yster med små söta tjejer är här... om man säger så... :)

Man kan ju köpa annan klädsel men de är gansla "dyra"... hade hoppats på billigare för det är kul att kunna byta.

När det gäller dator så är jag också inne på att snart byta---- men Mac...hm.. vet inte..

Min fungerar bra men batteriet är kasst.. man kan köpa nytt har jag sett.-så jag får se hur jag gör.

Skänt är det med laptop i allafall, tycker jag. Har min egen och det är en av mina ögonstenar... hi hi hi hi

Ha en bra kväll, jag hoppas helgen går sakta

2011-01-29 @ 18:29:14
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0