äntligen fredag

Då har man jobbat en vecka nu och nu är man redan inne i det igen, känns inte som man har haft semester :) mer än att man är ganska seg efter att man kommit hem på eftermiddagarna.
Idag kommer det nog bli ganska jobbigt har jag en känsla av..jag har nämligen lock för mitt ena öra och det är så enerverande, måste köpa mig revaxör idag och prova det när jag kommer hem, man känner sig inte som en hel människa när man inte kan höra ordentligt.
Ikväll eller imorgon ska smulan få lov att gå ut igen efter att ha varit inne i mer än 14 dagar :) tror nog att hon längtar ut nu!!
Hoppas bara att hon inte kommer i nytt slagsmål med den där katten igen! Är liiite orolig för det faktist, men samtidigt kan jag inte låta henne vara inne för alltid..hon är ju van vid att vara ute sen hon var liten.

Ha en finemang dag alla där ute

kramis

Kommentarer
Postat av: jayne

Hu ja... att inte höra ordentligt är jobbigt.. "skriker jag nu"? "Vad säger människan..."

Hoppas det LÖSER sig.



Smulan... ja.. kan ju vara så att hon kommer stryka mest kring huset nu i början, eller så är hon arg och tuff och går och visa att här ärJAG och då blir säkert andra katten rädd bara av det...



Min Herr Elvis är ovän med vår grannes katt, herre han med. Och de tävlar verkligen, så en dag hördes skrik och jag kastade mig ut, så står de båda nästan nos mot nos i en annan grannes trädgård och hon stod bara och tittade. Jag försökte kalla på Elvis.. men han vägrade se åt mitt håll. Fram vågade jag inte gå..

De stod så och morrade, fräste och skrek i 20 minuter innan den andre katten stack. DÅ kom Elvis med svansen högt i vädret. Sen dess har vi inte sett grannens katt i trädgården.

Katter.....

2011-07-22 @ 09:26:21
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0