Hard Topping

Någon som smakat denna goda chockladsås som stelnar så fort den kommer på glassen?
Bara så YUMMI...YUMMI...
det var Lisette som rekomenderade den till mig, men eftersom den kostar likt en förmögenhet så har det lixom inte blivit av att jag testat den innan, men så igår blev jag sugen på att testa eftersom jag egentligen var sugen på en dajmstrut..MÅSTE BARA SÄGA ATT DET GÅR LIKA BRA ATT BARA KÖPA VANLIG VANILJGLASS, OCH SPRUTA PÅ LITE CHOCKLADSÅS...eller ja hur mycket man nu vill ha! ;))

Som sagt..chockladen stelnar ganska snabbt och det är bara såååååå GOTT!! Mmmmm...

Ni MÅSTE bara testa om ni inte har gjort det redan!





Ser ni som chockladen har stelnat på glassen? och det smakar lite nougat kan jag tycka! *MUMS*

Kommentarer
Postat av: jayne

MMMM...DETTA måste jag absolut smaka!!!! Ser jätte gott ut.

2011-07-29 @ 17:53:11
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0